Zrození automobilu, který měl navázat na úspěšný lidový rozhlasový přijímač, oznámil Adolf Hitler 15. února 1936 při zahájení berlínského autosalonu. První vozy Volkswagen ale z továrny vyjely až v dubnu 1939 a do začátku války jich vzniklo jen 210. Poté přešla továrna na válečnou výrobu - do roku 1945 vyrobila přes 50 000 terénních "kübelwagenů" a obojživelných "schwimmwagenů". Po skončení války byla poškozená továrna ve složité situaci, o její vybavení mělo v rámci reparací zájem několik automobilek z vítězných států. Nakonec ale zůstaly stroje na svém místě a už v roce 1945 se pod britským patronátem mohla rozjet výroba. Poslední z více než 21,5 milionu brouků vyjel z bran mexické filiálky Volkswagenu až v roce 2003.
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...